اخبار روزفناوری

دومین شرکت حقوقی بررسی دعوی حقوقی در مورد اینتل را در مورد مشکلات ناپایداری CPU نسل چهاردهم و سیزدهم آغاز کرد

دومین شرکت حقوقی بررسی دعوی حقوقی در مورد اینتل را در مورد مشکلات ناپایداری CPU نسل چهاردهم و سیزدهم آغاز کرد

مسائل بی‌ثباتی CPU نسل چهاردهم و سیزدهم اینتل اکنون در “میدان نبرد قانونی” مورد توجه قرار گرفته است، زیرا یکی دیگر از شرکت‌های اقدام دسته جمعی مصرف‌کننده قصد دارد کل این شکست را بررسی کند.

مسائل ناپایداری CPU نسل چهاردهم و سیزدهم اینتل اکنون شرکت‌های حقوقی را برای یک دعوای عمومی جذب می‌کند و به طور بالقوه مشکلات جدیدی ایجاد می‌کند

مسائل بی‌ثباتی پردازنده‌های نسل چهاردهم و نسل سیزدهم اینتل از محدود شدن به «گروهی از افراد» فاصله زیادی گرفته است. آنها به توده ها گسترش یافته اند و بر چندین توسعه دهنده بازی، سازندگان محتوا، حرفه ای ها و جوامع بزرگ تأثیر گذاشته اند. با توجه به این موضوع، چندین شرکت اقدام گروهی برای رسیدگی به نگرانی‌های مصرف‌کننده در مورد این موضوع به وجود آمده‌اند تا به عنوان صدایی مطرح شوند و مشکل را بر اساس دلایل قانونی مطرح کنند.

پس از ابینگتون کول + الری، به نظر می رسد کاپلان گور، یک شرکت مشهور اقدام گروهی، تصمیم گرفته است که امور را در دست بگیرد و یک شکایت بالقوه علیه اینتل تنظیم کند.

اعتبار تصویر: Kaplan Gore

در جدیدترین پست خود، کاپلان گور قربانیان مشکل بی ثباتی CPU اینتل را فراخوانده است و از آنها خواسته است تا مشکل را در پایان خود بیان کنند. این شرکت حقوقی می‌گوید که در حال بررسی اطلاعات مربوط به واحدهای خرده‌فروشی پردازنده‌های نسل چهاردهم و نسل سیزدهم فروخته شده به مصرف‌کنندگان و خرده‌فروشان هستند. جدای از این، شرکت حقوقی ادعا می کند که در حالی که اینتل اعلام ضمانت های تمدید شده برای CPU ها به طور کلی، آنها به نگرانی های مصرف کنندگانی که CPU ها را به عنوان بخشی از رایانه های شخصی از پیش ساخته شده خود خریداری کرده اند پاسخ نداده اند، و نشان می دهد که سیاست ضمانت آنها واقعاً ناقص است و آن را پوشش نمی دهد. طیف گسترده ای از مصرف کنندگان.

d8afd988d985db8cd986 d8b4d8b1daa9d8aa d8add982d988d982db8c d8a8d8b1d8b1d8b3db8c d8afd8b9d988db8c d8add982d988d982db8c d8afd8b1 d985d988 66b0eeeacfd59

کاپلان گور همچنین ادعا می‌کند که اینتل تمایلی به پردازش درخواست‌های RMA نداشته و هیچ جبرانی برای آن ارائه نکرده است. کاربرانی که در برخی موارد هفته ها و حتی ماه ها از CPU خود استفاده نمی کنند. در حال حاضر، شرکت حقوقی برنامه های خود را برای ادامه دادخواست دسته جمعی اعلام نکرده است زیرا آنها در مرحله جمع آوری اطلاعات از مصرف کنندگان هستند. با وجود این، به نظر می‌رسد که اینتل برای رسیدگی به نگرانی‌های مربوط به پردازنده‌های مرکزی مصرف‌کننده خود و نگاهی به درآمدهای سه ماهه اخیر، اشتباه نخواهد بود اگر بگوییم که شرکت خود را کشیده است. به یک گودال گلی.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا